marți, 2 aprilie 2013

Sandwich cu sardine la gratar

Nu sunt eu asa conservatoare in ceea ce priveste cumparaturile, dar de cele mai multe ori cand sunt in fata raionului cu produse piscicole, alegerea uzuala e sau mai bine zis era somonul, pentru ca se face foarte repede, si e gustos. Insa cand am vazut cat de tare s-a scumpit, m-am limitat la 2 medalioane, si mi-am zis in schimb ca ar fi cazul sa mai incerc si altceva, asa ca am cumparat vreo 400 g sardine, micute, fara cap si eviscerate. In conserve, tot timpul gasesti sardinele cu tot cu oase, asa ca nu mi-am pus problema ca ar fi o dificultate - oricum am scos foarte simplu coloana pestilor.

Sandwich cu sardine la gratar

Ingrediente (3 sandwichuri generoase):
*1 avocado copt
*400 g sardine
*2 linguri ulei de masline
*busuioc uscat
*1 portocala mare, felii, fara coaja alba
*1/2 lamaie
*3 felii de paine, prajite
*2-3 linguri de maioneza cu pesto (optional) (2 linguri de maioneza amestecate bine cu o lingurita de pesto)

Preparare (10 minute):
1.Pune pe foc mediu tigaia grill. Condimenteaza sardinele cu sare, piper, busuioc si ulei. Pune-le in tigaie pentru 2-4 minute - depinde de grosimea lor. Pestele nu trebuie facut prea mult, se usuca.
2. Intre timp, curata fructul de avocado, stropeste cu zeama de lamaie si zdrobeste-l pana se face ca o pasta (nu trebuie sa fie foarte fin).
3.Asambleaza sandwichurile : aseaza o portie generoasa de pasta de avocado, cateva fileuri de sardine si segmente de portocala, apoi stropeste cu maioneza.
Enjoy!
Sandwich cu sardine la gratar

2 comentarii:

coco spunea...

un sandwich perfect ! pe gustul meu...da cine imi faceee ??? :) o sa-l i-au pe acesta !

Ionut spunea...

Cristina, vreau si eu :).

Trimiteți un comentariu