luni, 8 aprilie 2013

Salata cu ciuperci la gratar - 100% post

Am perioade in care as manca numai verdeturi si salate, si altele in care gandul imi sta numai la paste si sosuri cremoase. Saptamana trecuta a fost fix din asta, cu tot felul de retete pline de carbohidrati , dar de azi am de gand sa mananc mai dietetic si sanatos, insa intotdeauna colorat si proaspat. Asta e propunerea de azi:
Salata cu ciuperci la gratar - 100% post

Ingrediente (2 portii):
*1 lingura cu mustar
*3 linguri ulei
*5-6 linguri otet
*1 lingura miere
*o salata verde, spalata si rupta in bucati (sau o punga cu un mix)  - eu am pus si niste rucola
*1/2 ardei rosu, taiat cum iti place
*1 ceapa rosie mica, taiata feliute
*1 conserva de naut, numai boabele
*4-6 ciuperci mari, curatate de pamant

Preparare (10 min):
1.Incepi intai cu dressingul: amesteci cu grija uleiul cu mustarul, ca la maioneza, apoi adaugi otetul si mierea. Trebuie sa fie dulce-acrisor.Lasi deoparte.
2.Incingi tigaia grill si pui palariile ciupercilor pe ea - lasi pana se fac (3-5 minute).
3.Intre timp, amesteci salata si ceapa cu dressingul, o asezi pe farfurii, presari nautul si ardeiul, apoi asezi ciupercile feliate si poti servi.
Enjoy!






2 comentarii:

coco spunea...

propunere acceptata :)

Cristina spunea...

ma bucur :)

Trimiteți un comentariu