joi, 18 aprilie 2013

Palmieri cu mere - 100% post

Eu sunt maniaca cu incercatul de chestii noi, plus ca ar trebui sa stiti ca-mi place sa variez si retetele de pe blog (stiu, dupa cele 100 de retete de paste si curry, n-ati zice :D). Asa ca atunci cand am cumparat un foietaj de 800g, in mintea mea a fost clar ca voi  face 2 chestii din el si total diferite :). Ideea mi-a venit simplu (si de post, plus saracie - n-aveam mare lucru prin casa); mancasem la un moment dat un sandwich cu unt de arahide si mere si mi-a placut, asa ca am zis sa transpun ideea in varianta cu mai multe straturi ;):
Palmieri cu mere - 100% post
Ingrediente:
*400g foietaj
*3 linguri cu varf de unt de arahide (eu am unul cumparat)
*1-2 mere, decojite si taiate bucatele mici
*1 lingura zahar
*esenta de vanilie - dupa gust

Preparare (10 minute):
1. Se preincalzeste cuptorul la 180°C .
2. Foietajul dezghetat (urmeaza instructiunele de pe ambalaj), se unge in mod uniform cu unt de arahide, apoi se presara bucatelele de mere stropite in prealabil cu esenta de vanilie (cred ca merg mai abundent distribuite decat am facut-o eu) si apoi cu zahar.
3. Se ruleaza foitajul, eu am vrut sa realizez forma asta de palmier (am rulat dintr-o parte pana la o linie mediana imaginara, apoi am rulat din partea cealalta), si se taie bucati cam de 1.5-2 cm grosime, care se aseaza intr-o tava tapetata cu hartie de copt.
4. Se introduc la cuptor pentru 12-15 minute.
Enjoy!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu