miercuri, 10 aprilie 2013

Curry cu ciuperci, dovlecel si fasole verde - 100% post

De multe ori caut sau inventez retete care sa ma ajute sa "scap" de ceva ce am deja :) - de exemplu, acum aveam niste ciuperci si un dovlecel si ma tot gandeam ce sa le fac cat sa le transform in ceva delicios de mancat ( si de post). Iar mie imi plac variantele astea aromate si cu sosuri yummi, iar laptele de cocos scoate din banal multe ingrediete.Nu stiu cat de asiatic este curry-ul asta, dar va garantez ca a iesit minunat ;)

Curry cu ciuperci, dovlecel si fasole verde - 100% post

Ingrediente (4 portii):
*3-4 lingurite de pasta green curry (se gaseste in Mega Image)
*un dovlecel, spalat
*500 g ciuperci, curatate de pamant si taiate in 4 (daca sunt mari)
*200 g fasole verde, congelata
*o cutie de 400 ml lapte de cocos
*1 ceapa mare, curatata si taiata marunt
*2-3 catei de usturoi
*2-3 linguri rosii din conserva / 1 lingura pasta de rosii/  1 rosie mare taiata cubulete
*2-3 linguri ulei
*1/2 cana orez (pentru servit) - optional, poti sa mananci si cu paine
*coriandru macinat (optional) - extra-aroma


Preparare (~40 minute):
1.Intr-o cratita incapatoare se pune uleiul la incins la foc mic. Se adauga ceapa, usuturoiul si pasta green curry si se calesc bine (~10 minute). Apoi se adauga ciupercile si se lasa vreo 10 min pana se inmoaie putin ciupercile si-si lasa zeama. 
2.Adauga laptele de cocos si pasta de rosii, mareste focul pana la punctul de fierbere, apoi  lasa sa se fiarba incet (10-15 minute).
3.Taie dovlecelul - eu l-am feliat, apoi fiecare rondea am injumatatit-o. Pune orezul la fiert in apa cu sare ( la o parte orez, iti trebuie 3 de apa).
4. Adauga dovlecelul si fasolea verde (nu trebuie decongelata), gusta, adauga sare, piper, coriandru si lasa pe foc pana sunt fierte legumele (~10-15 minute) - eu am lasat si dovlecelul si fasolea un pic al dente.
5. Se serveste calda cu orez  simplu - care va absorbi orice picatura de sos aromat de curry .
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu