vineri, 18 septembrie 2009

Varza calita

Nu facusem niciodata varza calita, ca deh..n-a fost niciodata printre preferatele mele. Dar daca cineva drag imi cere,trebuie sa ma conformez, nu :) ?

Ingrediente:
* o varza maricica (a mea a avut 2.5 kg)
* 70-100 ml ulei
* 3 rosii (merg si mai multe)
* sare, piper

Preparare:

Varza se curata de cotor, frunza cu frunza, se taie fisii subtiri si se pune la inabusit in uleiul infierbintat.O sa vi se para ca e foarte multa si nu aveti in ce s-o gatiti, dar pe masura ce puneti din ea la calit, isi va lasa apa, si va face loc pentru toata cantitatea. Se amesteca si se adauga piperul, se oparesc rosiile, se curata de coaja, se mixeaza sa rezulte un suc care se toarna peste, sau se taie cubulete . Cind s-a inabusit, se aseaza intr-o tava si se introduce la cuptor cca 40 minute, amestecand din timp in timp (eu am lasat-o 1h pentru ca asa scria in comanda: sa fie cat mai uscata). Se serveste ca garnitura la diferite preparate, dupa preferinta, cu mamaliguta sau simpla, cu paine.
Inainte de a o baga la cuptor:







Dupa:

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu