marți, 22 septembrie 2009

Ciuperci umplute cu parmezan si usturoi



Timp de preparare: 45 minute (cu tot cu coacere in cuptor)

Ingrediente:
*250g ciuperci micute - am folosit champinon albe si brune mari
*50g unt
*2 catei de usturoi, feliati
*1 felie mare de paine alba
*4 linguri de parmezan ras
*3 linguri de chives (arpagic chinezesc) - am sarit peste, ca nu-l aveam
*ulei de masline

Preparare:
1.Incalziti cuptorul la flacara mare.Spalati si inlaturati coditele ciupercilor.Ciupercile se aseaza intr-o tava unsa cu ulei.

2.Topiti untul intr-o tigaie, si cum a inceput sa sfaraie, adaugati usturoiul si prajiti 1 minut.Rupeti bucata de paine in farame (cred ca merge mai bine daca e putin uscata) si adaugati in tigaie.Prajiti timp de 2 minute pana cand este usor rumenita.
















3.Transferati continutul intr-un castron si lasati sa se raceasca inainte de a adauga parmezanul ras, chives si sare.Tocati coditele ciupercilor, adaugati-le in castron, stropiti cu ulei de masline si coaceti 20-30 minute pana cand se rumenesc.Se servesc calde sau la temperatura camerei.



PS: Eu am preparat reteta cu 750 g de ciuperci mari, asa ca am triplat ingredientele.Intrucat am adaugat in umplutura si vreo 2 ciuperci care se rupsesera, a rezultat mai multa umplutura decat era necesar.Restul se poate folosi la o omleta delicioasa ( adaugati 2-3 oua,amestecati bine, puneti o rosie taiata bucati si cateva frunze de menta sau busuioc, ungeti o tigaie cu ulei si prajiti).

Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu