marți, 26 februarie 2013

Salata colorata de marti

Aspect 10, usurinta 10, gust 10, time consuming 0. Ce altceva sa-ti mai doresti de la o reteta pregatita in 2 minute din resturile pe care le ai in frigider?


Ingrediente (1 caserola de luat la munca):
*o bucatica carne de pui facuta la gratar /fiarta, taiata cubulete
*2 ardei copti, taiati fasii
*o mana de salata verde, rupta (iceberg si rucola in cazul meu)
*o portocala decojita, taiata bucatele
*50g branza cu mucegai (Danish Blue)
*o lingurita ulei de masline
*2 lingurite otet balsamic / zeama de lamaie cu un strop de miere
*crutoane (optional)

Preparare (2 min):
1.Se face dressingul amestecand uleiul de masline cu otetul balsamic sau cu zeama de lamaie si un pic de miere (otetul balsamic este mai dulceag, de aceea eu n-am adaugat si miere), sare si piper.
2.Se amesteca toate ingredientele intr-o caserola - eu prefer sa iau dressingul intr-un borcanel, ca-mi place salata crocanta iar sarea din el ar duce spre fenomenul de "flescaire". Ar merge si niste crutoane, daca le aveti, daca nu, nu-i bai!
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu