miercuri, 13 februarie 2013

Burger delicios cu branza cu mucegai

Mananc la Mc cam de 2-3 ori pe an, recunosc ca produsele lor sunt gustoase, dar nu stiu ce contin, plus au tot fost experimentele alea cu cartofii si burgerii lor care si dupa cateva luni arata la fel, si nu m-au stimulat sa-i vizitez mai des. Plus, imi doresc sa nu mananc la o singura masa caloriile unei intregi zile (decat daca e vorba de tort de ciocolata sau similar :D ), asa ca atunci cand m-a incearcat pofta de cheeseburger m-am hotarat sa mi-l fac eu. 
Daca era vara, incingeam un gratar, dar cum e asa departe, am improvizat cum am putut si n-a fost rau deloc :).
Burger delicios cu branza cu mucegai
Ingrediente (3-4 burgeri):
*300g carne de vita, tocata
*1 ou
*1 ceapa mica, tocata
*3 linguri generoase de parmezan ras
*patrunjel verde, tocat marunt
*50g branza cu mucegai
*2 linguri de ulei
*condimente (eu aveam un mix American steakhouse : boia afumata, usturoi, coriandru, zahar demerara , pudra de ceapa, patrunjel, busuioc, oregano, chilli, mustar)

Pentru servire:
*3-4 chifle
*ketchup
*castraveciori murati
*salata verde, etc

Preparare (20 min):

1.Se incinge cuptorul la 180°C.
2. Se amesteca bine ingredientele pentru burgeri, mai putin branza cu mucegai si uleiul. Se formeaza "chiftele" in mijlocul carora se pune o bucatica de branza cu mucegai, si apoi se aplatizeaza, dandu-le forma de burgeri.
3.Se pune pe foc o tigaie care poate fi folosita si la cuptor, si se incing cele 2 linguri de ulei. Cand sfaraie, se adauga burgerii. Se lasa sa se prajeasca cam 2 minute pe fiecare parte, intorcandu-i cu grija, apoi se baga vasul cu totul la cuptor pentru inca 10-12 minute. Se servesc imediat, dar daca va ramane vreunul, il puteti reincalzi ulterior.
Enjoy!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu