luni, 12 octombrie 2009

Salata verde cu piept de curcan si sos frantuzesc



Ingrediente pt. 4 portii (~30 min):
*o salata verde mare
*4 rosii
*1 ardei gras galben
*2 linguri de ulei (optional)
*300g piept de curcan
SOS FRANTUZESC:
*100 ml smantana
*o legatura de verdeata amestecata (patrunjel, coriandru, cimbru, ceapa verde)
*40 ml otet
*120 ml ulei
*1 lingura mustar Dijon
*sare, piper

Preparare:
1.Curatati salata, spalati-o si uscati prin scuturare.Rupeti frunzele in bucati.
2.Spalati,curatati si taiati in 8 rosiile.Spalati si taiati ardeiul gras, indepartati semintele,si taiati-l apoi in fasii subtiri.
3.Incingeti cele 2 linguri de ulei intr-o tigaie, si prajiti carnea pe care ati condimentat-o dupa gust.(Eu am profitat de ocazie ca sa-mi inaugurez noua tigaie grill asa ca n-am mai folosit ulei)
4.Cat timp carnea se face, se pregateste sosul frantusesc: se ameasteca cu mixerul mustarul, cu ulei, otet, piper sare pana la omogenizare (se face ca maioneaza).Se toarna peste curcan cand carnea e gata, impreuna cu smantana.
5.Spalati si uscati verdeata (eu am pus nuami patrunjel), tocati-o si adaugati-o peste carnea de curcan.
6.Impartiti pe 4 farfurii frunzele de salata, adaugati rosiile, ardeiul fasii, puneti deasupra feliile de piept de curcan.
Pofta buna!

Sfat: Eu am pus si cateva ciuperci crude care au mers excelent.De asemenea, pentru o salata mai consistenta, adaugati si crutoane.


Varianta cu ciuperci:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu