marți, 5 mai 2009

Salata cu pui




Este o salata delicioasa, consistenta si foarte usor de facut, cu ceea ce v-a ramas de la gratarul din weekend.
Ingredinte pentru 2-4 portii:

350 g pui facut pe gratar, taiat cubulete
2 tulpini de telina , taiate
1/2 ardei gras rosu, curatat de seminte si taiat cubulete
4-8 masline verzi, maruntite
1/4 ceapa rosie curatata si tocata fin
1/2 mar, curatat si tocat
1/3 salata iceberg, taiata cuburete

5 linguri maioneza
1 lingura gem de prune / un pic mai putina miere
2 lingurite de suc de lamaie
sare si piper

1.Se taie toate ingredientele si se pun intr-un castron.Eu am folosit bucati de piept de pui ramase de la un gratar, dar daca nu le aveti la indemana, puteti prepara puiul intr-o tigaie de teflon, fara sa mai adaugati grasime , timp de 5-10 minute.
Tulpinile de telina nu le-am avut la indemana, asa ca am folosit o jumatate de telina mai mare, pe care am curatat-o si am taiat-o betisoare subtiri.

2.Dressingul se face in felul urmator: se pune maioneza intr-un castronel, gemul sau mierea (in cazul meu) si sucul de lamaie.Se gusta si se potriveste, astfel incat sa nu fie nici prea dulce , nici prea acru.Se adauga sarea si piperul dupa gust.

3.Se amesteca dressingul cu ingredientele.Se mai potriveste odata de sare si piper si se serveste.

Pofta buna!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu