miercuri, 30 iulie 2014

Crema de branza in stil turcesc - Beyaz peynir ezmesi

Weekendul trecut, sora mea imi "comandase" un meniu italian sau frantuzesc. Insa eu eram sub influenta unor emisiuni culinare dar si a unor amintiri legate de Turcia si Istanbul, plus ma incercau visuri cu soare, mare, palatul Dolmabahçe, plimbare pe Bosfor, bazarul cu mirodenii...Asa ca nu e deloc de mirare ca am intrat in bucatarie si in loc de paste sau mai stiu eu ce, mi-a iesit ceva oriental :)
Sper sa ma iertati ca nu mentionez cate portii din acest aperitiv ies, dar depinde cat de tare va e foame :) !

Ingrediente:
*450g feta (telemea veche si grasa de oaie de la sibienii mei)
*4 catei usturoi
*2 lingurite paprika
*2 lingurite fulgi de ardei turcesti / chilli
*2-3 lingurite menta uscata
*3 linguri ulei de masline
*rosii si paine pentru servit

Preparare (5 min +20 min la frigider):
1. Toate ingredientele se pun in vasul de la blender si se mixeaza pana se transforma intr-o pasta fina.
Se lasa la frigider 20 de minute inainte de a fi servita, pentru a permite armonizarea aromelor.
Enjoy!

Crema de branza in stil turcesc  - Beyaz peynir ezmesi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu