marți, 13 martie 2012

Salata calda cu tofu

In ultimul timp am inceput sa cred ca nu exista mancare nasola ci doar reteta nepotrivita.Nu-mi mai amintesc cum in pelegrinarile mele am dat de reteta asta dar mi s-a parut interesanta si cum mama tine posturile, am zis ca am un pretext excelent sa o incerc.Surpriza totala a constituit-o faptul ca desi ma asteptam sa fie comestibila (mai incercaseram noi tofu si alta data si eram convinsi ca-i o porcarie :) ), eram extrem de departe de a-mi imagina ca e delicioasa. Aici am gasit reteta - am mai facut infime modificari ca sa dea mai bine in farfurie ;) 

Ingrediente (pt 2 persoane):
*o salata verde
*2 linguri ulei de masline
*1 cutie de tofu, taiat in cubulete
*1 ardei gras (rosu, ca sa arate bine), taiat fasiute
*o mana de porumb, din conserva sau congelat
*1 ceapa rosie mica, taiata solzisori
*o mana de ierburi proaspete ( busuioc/oregano/cimbru/maghiran/coriandru)
*piper proaspat macinat, sare
*1 1/2 lingura miere
*2 linguri mustar Dijon

Preparare (10 min):

1.Asezati frunzele de salata pe o farfurie sau pe un bol.
2.Incinge-ti o tigaie in care puneti uleiul de masline.Adaugati cubuletele de tofu, si perpeliti-le la foc mediu pentru 3-5 minute, pana incep sa-si schimbe culoarea. Adaugati ardeiul si ceapa, amestecati si mai lasati pe foc inca vreo 3 minute.
3.Opriti focul, si adaugati ierburile, porumbul,sarea si piperul, mierea si mustarul si amestecati.Serviti imediat.
Enjoy!

 
  

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu