joi, 1 septembrie 2011

Salata de branza si avocado

Salata asta am facut-o de cateva ori pentru ca e atat de simpla si gustoasa.Avocado este una din legumele mele preferate, deh, am trecut de mult de faza in care nu stiam cum se mananca "chestia asta verde si tare" ; dovlecelul e surpinzator de crocant si proaspat, are un gust chiar placut. Telemeaua de Sibiu nu lipseste din frigider, si am furnizorii mei ;) si as putea sa jur ca e destul de similara cu branza Feta a grecilor (cea de oaie).
 Acestea fiind spuse, sa purcedem la salatit :



Ingrediente pt 4 portii:
*2 felii de paine fara coaja
*10g boia
*80ml ulei de masline
*1 capatana de usturoi pisat
*o salata verde
*2 avocado
*40ml suc de lamaie (~o lamaie)
*1 dovlecel taiat betisoare
*150g branza Feta , taiata cuburi (eu am pus telemea de Sibiu)
*40g cascaval ras
*sare, piper



Preparare (30 min):
1.Incalzeste cuptorul la 200°C.Taie painea cubulete si amestec-o cu 40ml ulei, boia si usturoiul.Intinde pe o tava hartie de copt si pune amestecul de paine.Lasa la cuptor 7-8 minute pana obtii crutoane crocante.
2.Rupe salata bucati mari.Curata de coaja si feliaza avocado.Amesteca-l cu sucul de lamaie si piper negru.
3.Amesteca salata cu dovlecelul, branza Feta si crutoanele.Pune totul intr-un bol mare pentru salata impreuna cu feliile de avocado si cascavalul ras.Stropeste cu ulei de masline.


Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu