marți, 15 ianuarie 2013

Salata crocanta de iarna cu dressing fitos cu branza albastra

Dragii mei, asta e prima postare a acestui an, sper sa nu fie si ultima :).Mi-am tot propus in ultimul timp sa-mi depasesc lipsa de entuziasm pentru postat si iata ca in sfarsit am reusit.Azi va prezint pranzul meu pe care l-am luat cu drag in fata tastaturii, la munca, evident.

Ingrediente pentru o caserola (1 persoana):
*1/2 salata verde, taiata fasiute
*1/2 -1 avocado, bucatele
*1/2 sfecla rosie, curatata si feliata
*1/4 castravete, feliute
*cateva rosii cherry, taiate in jumatate/sfert

* 1/2 legatura menta verde, numai frunzele (optional)
Dressing:
*30-50g branza cu mucegai (Danish Blue am folosit eu)
*cateva linguri de iaurt (~80 g Campina )
*1 lingurita mustar
*1 varf lingurita dulceata de ardei iute (optional)
*1-2 linguri zeama lamaie

Preparare (10 min cu toata spalarea si taierea ingredientelor):
Se arunca toate ingredientele intr-o caserola.Dressingul se face frecand bine branza cu cateva linguri de iaurt pana ajungi la consistenta dorita, pui niste zeama de lamaie daca-ti place mai acrisor, mustar, si daca vrei un pic de kick cum ar zice englezul pui si varful de dulceata de ardei (eu am gasit in piata).
Dressingul se transporta separat intr-un borcanel, altfel sarea din branza va face ca legumele sa se inmoaie.
Enjoy!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu