vineri, 19 august 2011

Inghetata de zmeura, migdale si iaurt




Imi plac fructele si vroiam ceva dulce, rapid, bun si de vara, dar totusi nu cu foarte multe calorii.Asa ca ce altceva putea sa-mi treaca  prin cap decat ideea unei inghetate.Iar faptul ca n-am mai pregatit niciodata inghetata de casa n-a fost decat o provocare ;)

Ingrediente pt. vreo 6 portii:
*50g zahar pudra
*300g zmeura proaspata sau inghetata
*4 linguri miere (lichida)
*500g iaurt
*75g pudra de migdale

Preparare (5 min, plus cateva ore la congelator):

Se clateste zmeura sub in jet de apa daca este proaspata.Se pun toate ingredientele in blender, se mixeaza pana la omogenizare.Se toarna intr-o caserola amestecul si se da la congelator. Eu am folosit 300 g de iaurt Napolact Cedra iaurt de oaie si bivolita 7% grasime si 200g iaurt  zdravan 6% grasime tot de la Napolact, dar reteta originala pomenea de iaurt low-fat.


Pentru a evita formarea cristalelor de gheata, dupa vreo 2 ore se scoate caserola si cu o furculita se amesteca bine inghetata.Operatiunea mai trebuie repetata o data - de doua ori, dar la un interval mai mic de timp (cam la 30-60 min in functie de cat de mica e setata temperatura congelatorului).
Se savureaza cu multa pofta :D
 I love ice cream!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu