marți, 29 ianuarie 2013

Salata de iarna cu cartofi si macrou afumat



Salata de iarna cu cartofi si macrou afumat

Ingrediente pt 4-6 portii:
*6 cartofi maricei
*4 castraveti acri
*1 ceapa rosie, curata
*1 macrou afumat (al meu a avut ~300g; sigur merge orice alt peste afumat)
*o legatura de marar verde
*3 linguri de maioneza (merge si iaurt daca vreti mai dietetic)
*sare, piper, coriandru
*bucatele de sfecla rosie cruda/fiarta  (optional, a mea era cruda)


Preparare (40 min, cu tot cu racit):

1.Se spala bine cartofii, si se pun la fiert in coaja intr-o oala incapatoare cu apa si sare. Probabil in vreo 20 de minute se vor fierbe, mai verificati din cand in cand intepandu-i cu o furculita. Cand sunt gata, se curata de coaja si se lasa sa se raceasca - se taie mai bine ulterior in cuburi.
2.Se pregatesc celelalte ingrediente: castravetii se taie rondele, sau cum doriti, ceapa se taie solzisori, mararul se toaca marunt, iar pestele il taiem bucatele sau il rupem, dupa ce ne-am asigurat ca nu mai are oase (eu nu folosesc pielea, o arunc).
3.Se amesteca toate ingrediente, si e de preferat sa lasam gusturile sa se intrepatrunda macar jumatate de ora, asta daca nu cumva va este foarte foame (cum imi era mie).
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu