joi, 17 ianuarie 2013

Iahnie de fasole ultra-rapida

Inainte de Craciun, am facut o vizita magazinului Ki-Life din pta. Amzei si m-am aprovizionat cu tot felul de chestii exotice mai dificil de gasit.Tot vedeam in GoodFood ca ei folosesc in retetele lor harissa, si am fost curioasa sa vad ce e: ei bine, e o pasta picanta si foarte aromata care contine  diverse tipuri de ardei iuti, usturoi, coriandru, pasta de rosii, si diverse altele pe care nu mi le amintesc acum :) Mie imi place, asa cum imi place cam tot ce e condiment , dar daca n-o aveti, ori sariti peste partea asta, ori puneti ardei iute cat va place, si seminte de coriandru.
Iahnie de fasole ultra-rapida


Ingrediente pt 2 portii:
* 2 conserve de fasole cu tot cu lichid ( 2x 420 g - eu am avut un mix de 4 feluri, inclusiv naut)
*2 linguri ulei
*1 ceapa curatata si taiata solzisori
*1-2 catei de usturoi
*1-2 linguri harissa (asta aveam in frigider, dar merge si cu pasta simpla de ardei)
*2-3 linguri bulion
*o frunza de dafin (optional)
*o legatura de patrunjel, tocata marunt (optional)

Preparare (15 min):

1.Punem ceapa la  calit in cele 2 linguri de ulei la foc mediu, si dupa vreo 2 minute si usturoiul, taiat feliute sau dat prin ''chestia" de zdrobit usturoiul.Amestecam si mai lasam 2 minute.
2.Punem continutul celor 2 conserve, adaugam frunza de dafin, harissa si bulionul, si lasam pe foc 10-15 minute, pana clocoteste.
Presaram patrunjelul pe deasupra si servim cu painica si castraveti murati sau muraturi.
Enjoy!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu